Onedirectionnovells

Direktlänk till inlägg 21 mars 2012

WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL - DEL 20

Av Miranda - 21 mars 2012 19:54

_____________________________________________________________________________________________________

Liams perspektiv;

Vi satt och åt den goda middagen och pratade om allt och plötsligt ringer telefonen, jag tar upp telefonen och ser att det är Zayn som undrar vart jag och cassie är

  • Liiiiam dude, var är ni? Vi är väldigt oroliga, ni skulle bara på promenad på stranden

  • Sorry man, men vi gick hem till mig och just nu sitter vi och äter middag, glömde bort tiden helt kan jag lova.

  • Okei, men ska vi andra komma över?

  • Ja, om ni vill, det finns lite käk kvar som ni kan dela på om ni är hungriga.

  • Super, we will be there in 10

Cassie tittade på mig och sedan brast hon ut I skratt och jag fattade inget, utan bara tittade förvirrande på henne, när hon skrattade sitt underbara skratt. Var är det frågade jag,

  • Jag glömde säga att roger att jag inte skulle äta på hotellet med dom andra dansarna som jag är här med i london.

  • Jaha.. vem är roger? …

  • Min producent, så det är ingen som kan förstöra för oss babe!

  • Jaahaaa, jag trodde inte att dansare behövde sånna haha


Cassies perspktiv

Hade totalt glömt att ringa Roger men jag visste att han inte skulle bli så arg som han lät, så jag skickade iväg ett mess ”hej roger, jag äter inte på hotellet, och förmodligen så sover jag inte där häller, jag har träffat killarna i One direction och dom vill hänga lite, och prata lite om ett kanske ett sammarbete x xCassie” jag kunde inte säga att jag och Liam var ett par än, för jag vet inte hur alla skulle reagera på det.

Liam och jag har ätit färdigt och väntar på att Louis, Harry, Zayn,Niall, Emelie och Natacha skulle komma till liams stora takvåning i centrala London, och jag visste inte riktigt vad vi skulle göra men jag kände sugen på en rejäl fest så jag fråga Liam

  • Eehh du Liam, vad skulle du säga om en fest här ikv, med alla i gänget ?

  • Joo kanske de, var länge sedan man hade fest, men jag vet inte vad som andra säger, men kan fråga när dom kommer.

  • Aha, okei, men gör det, för det var ett tag sedan man var på fest, förutom när man ska på dom där stora kändis festerna runt om i världen…

  • Joo de e sant, men jag kan nog övertala dom, och lät lite flirtig.


5 min senare kommer gänget inströmmandes in i Liams lägenhet, och alla är så förvånade att jag och Liam sitter i soffan och myser, och pussas och vi märker inget förs än Naill skirker

”Assåå detta trodde inte vi när vi skulle komma över, vart är käket”

Vi blir skit skraja och vi bara tittade på Niall och sa att maten finns i köket och sedan brast alla ut i skratt!

Louis perspektiv

När vi skulle åka till Liams lägenhet så undrade alla vad man skulle kunna hitta på hos liam denna kväll, och eftersom det är Onsdag, lill-lördag så tyckte sa alla att man skulle ha en liten fest, men alla visste att det skulle sluta i en katastorf, eftersom Liam bor i centrala London. Men Sen så sa Emelie

  • Vi kan ju kolla på film, och spela spel ?

  • Zayn, Jaa det låter som en bra idé om alla vill det

  • Niall, Jag viiiil ha maaat sen är jag med på vad som helst

  • Natacha, Spel låter trevligt, bara det inte är Sanning och Konsekvens och skrattade lite blygt

Harry satt tyst och bara tittade ut genom bilrutan i bilen som Lou körde.


Väl hemma hos Liam så klev vi bara rakt in i hans lägenhet eftersom vi kan komma och gå som vi vill, och han visste att vi skulle komma så det var inga problem med det, såå letar vi i hela lägenheten vart Liam och cassie var och så fann vi dom i soffan, och dom verkade inte veta att vi hade kommit så vi var lite diskreta, men vi tog lite bilder och filmade lite, och sedan så skriker niall ”vart är maten” dom hoppar till och båda blir så röda i ansiktet och vi alla brister ut i skratt


Liam och Cassies perspektiv


Niall, maten finns i köket och vi sitter och småskrattar


  • Liam , vad vill ni göra ikv då?

  • Alla i kör, Spela spel och se film

  • Cassie, det låter kul, inte sant, babe?

  • Lou Babe ?

  • Cassie Jaa Liam e min babe

Liam kom på att dom andra hade tagit bilder och utbrister, Lägg inte ut bilderna på twitter !!!!

Sorry man det är redan gjort.. säger alla i kör

__________________________________________________________________________________________________________

Nästa del kommer senare! Vad kmr hända ??

Denna del är skriven av Lea hoppas ni gillar det.

Hon kommer skriva lite delar här också :)

Niall har fått komma tillbaka ändrade lite i novellen bara för att

Kram Miranda & Lea

 
 
One Direction Diary

One Direction Diary

25 mars 2012 20:43

Tack! (:

http://oneddiary.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miranda - 6 april 2012 12:12

Hej Tack för era fina kommentarer om att jag ska fortsätta på denna novellen. Har nu tänkt skriva några delar under påsklovet och jag hoppas ni kommer gilla det. Kommer iaf lägga upp en del varannan dag är inte säker på om det blir varje dag me...

Av Miranda - 28 mars 2012 10:17

Har lite funderingar angående min novell ''What makes you beautiful'' Gillar ni den? Ska jag fortsätta eller börja på en ny? Ska jag ändra något i novellen som du tycker är konstigt? Om jag ska börja på en ny vad vill ni att den ska handla om...

Av Miranda - 18 mars 2012 22:19

-Cassie,jag tycker likadant om dig som du tycker om mig,och jag vill vara mer än vänner,jag vet att det är tidigt att säga det men sen jag såg dig första gången så visste jag att du var den rätta tjejen för mig och jag bestämmde mig för att det skull...

Av Miranda - 12 mars 2012 21:01

Jag började med att bekräfta alla vänförfrågningar jag fått sen började jag med att svara på lite meddelanden jag fått.Jag han inte så mkt mer eftersom det plöstligt knackade på dörren och jag antog att det var killarna eller Natacha och hennes vän E...

Av Miranda - 11 mars 2012 17:22

Emelies Perspektiv När Natacha berättade att vi skulle dra till stranden och bada med One Direction så bet jag mig lite i läppen när tanken kom upp att jag nog skulle få se Harry i bara shorts.Vi hade gått upp för alla trappor och var nu uppe på rä...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Translate

Skriv i min gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards