Onedirectionnovells

Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

WHAT MAKES YOU BEUTIFUL - DEL 13

Av Miranda - 9 mars 2012 22:45

Harry som inte visste om att vi var tillsammans frågade

-Asså är ni tillsammans eller?

-Ehh ja och det skulle du ha vetat om du inte varit så upptagen med att prata med Emelie då vi åkte limosin.

-Okej men det är ingenting mellan mig och Emelie vi har ju inte ens träffats,vi hade bara mycket gemensamt att prata om.

När vi suttit där inne i över 2 timmar och pratat så öppnades dörren och in kom Niall.Killarna hoppade upp ur stolarna och gav honom en gruppkram innan han ens hunnit kliva in i rummet,jag var lite mer lugn och lät han komma in förrän jag gick fram och gav honom en kram.

__________________________________________________________________________________________________________


Niall började berätta om vad dom gjort med honom och han sa även att han skulle få bli kvar här några dagar till ifall det skulle hända något med honom.

Vi satt ett tag och pratade om allt möjligt och plötsligt började ''What makes you beautiful'' spelas upp från min mobil och det betydde att det ringde.

Jag tog fram min mobil ur min väska och på displayen stog det Emelie så jag svarade

-Hej Emelie!

-Hej Natacha,vad gör du?

-Jag är på sjukhuset med killarna.

-Vad har hänt?Hur mår ni och hur mår Harry?,hon skrek nästan i luren så jag fick hålla den en bit från örat för att inte bli döv.

-Killarna har varit med om en bilolycka,alla mår bra men Niall har fått opereras och kommer att få stanna några dagar,Harry mår bra han sitter just nu och snackar med killarna om nånting.

-Okej vad bra att dom mår fint,vill du veta något roligt?

-Vad har du nu hittat på då?

-Jag kommer till London i morgon klockan 13:00,skrek Emelie i telefonen så att jag nästan blev döv.

-Vad kul,ska vi hämta dig på flyplatsen eller tar du taxi?,frågade jag och såg hur killarna kollade mot mig när jag sa Taxi.

-Jag ska ta en Taxi till hotellet där ni bor,men jag måste sluta nu och börja packa hälsa till killarna,Hej då

-Okej det ska jag göra Hej då.

Innan jag han lägga på luren så frågade Harry

-vem var det?

-Det var Emelie hon kommer hit till London i morgon klockan 13:00 och hon hälsade till alla.

Harry sken upp som en sol i ansiktet och vi alla märkte att han blev väldigt glad när jag sa att Emelie skulle komma hit så vi alla började skratta åt honom och han sa

-Vad är det som är så roligt som jag nu missat?

-Duu!!,svarade vi alla i kör.

Harry började plötsligt skratta så att han föll av stolen och då började vi alla brista ut i skratt.

Vi skattade så mycket så att vi fick ont i magen och då bestämmde vi oss för att det var egentligen inget roligt vi skrattat åt.

När vi satt där och pratate om allt onödigt i världen så knackade det på dörren.

Louis gick och öppna och in kom Cassie.

Killarna ställde sig upp och gav hon en kram och sa

-Hej

-Hej,hur mår ni?

-Vi mår bra,svarade Liam

-Okej då vet jag det var bara det jag ville veta hej då,hon började gå mot dörren men Liam stoppade henne

-Vänta,sa Liam och Cassie vände sig om

-Vad är det?,sa Cassie som lät väldgit förvånad.

-Du kan väl föja med oss hem till Harry?,vi tänkte ha filmkväll,

-Filmkväll!!!,ska ni ha en filmkväll utan mig?sa Niall,

-Jaa Niall det ska vi,sa Zayn och kollade på Niall

-Men sluta nu tjafsa killar,Vill du följa med oss hem till Harry?,sa Liam och log mot Cassie som stog vid dörren.

-Okej jag kan väl följa med er har ändå inget annat för mig ikväll så det blir nog bra.

När vi alla sagt hej då till Niall så började vi gå mot utgången.Utanför sjukhuset hade det samlats en massa fans som fått vettat att vi var här.

Det stog mängder av tjejer som skrek och vissa stog till och med och grät medans vissa stog helt lugnt och stilla.

Några tjejer skrek ''Var är Niall?'',''Vad har hänt med Niall?'' och massa andra frågor varför Niall inte var där.Ingen av killarna hade nån lust att stanna och skriva autografer eller prata med sina fans eftersom dom var väldigt trötta och orkade inte med allt skrik och sånt just nu i detta läge så vi gick raka vägen till bilen som stog parkerad utanför ingången.När vi alla kommit oss in i bilen så startades bilen och vi började rulla hem till Harry.Vi satt och pratade hela vägen hem till Harry om allt mellan himmel och jord.

Vi bestämmde oss för att Jag,Zayn,Liam och Cassie skulle gå och köpa godis och hyra film och Harry och Louis gick och köpte pizza.När vi var framme vid affären där vi skulle hyra film och köpa godis så bestämmde vi oss att Liam och Cassie skulle fixa filmerna medans jag och Zayn fixade godiset.

________________________________________________________________________________________________________

Vad tycker ni om Novellen?

Vill ni att jag ska fortsätta så kommentera :)

Kram Miranda

 
 
Ingen bild

Sara

9 mars 2012 23:06

Jag ÄLSKAR din novell,fortsätt fortsätt fortsätt att skriva!!! :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miranda - 6 april 2012 12:12

Hej Tack för era fina kommentarer om att jag ska fortsätta på denna novellen. Har nu tänkt skriva några delar under påsklovet och jag hoppas ni kommer gilla det. Kommer iaf lägga upp en del varannan dag är inte säker på om det blir varje dag me...

Av Miranda - 28 mars 2012 10:17

Har lite funderingar angående min novell ''What makes you beautiful'' Gillar ni den? Ska jag fortsätta eller börja på en ny? Ska jag ändra något i novellen som du tycker är konstigt? Om jag ska börja på en ny vad vill ni att den ska handla om...

Av Miranda - 21 mars 2012 19:54

_____________________________________________________________________________________________________ Liams perspektiv; Vi satt och åt den goda middagen och pratade om allt och plötsligt ringer telefonen, jag tar upp telefonen och ser att det är ...

Av Miranda - 18 mars 2012 22:19

-Cassie,jag tycker likadant om dig som du tycker om mig,och jag vill vara mer än vänner,jag vet att det är tidigt att säga det men sen jag såg dig första gången så visste jag att du var den rätta tjejen för mig och jag bestämmde mig för att det skull...

Av Miranda - 12 mars 2012 21:01

Jag började med att bekräfta alla vänförfrågningar jag fått sen började jag med att svara på lite meddelanden jag fått.Jag han inte så mkt mer eftersom det plöstligt knackade på dörren och jag antog att det var killarna eller Natacha och hennes vän E...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Translate

Skriv i min gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards