Onedirectionnovells

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL-DEL 8

Av Miranda - 27 februari 2012 19:45

Mamma tyckte det var kul att jag redan hittat nån att umgås med.När vi ändå satt och pratade så passade jag på att fråga mamma och pappa om Emelie fick komma ner hit nästa vecka.

Mamma och pappa tyckte det var en bra idé så mamma skulle ta och ringa till Emelies mamma imorgon och prata med hon om det.Efter att vi suttit inne på den där resturangen i kanske 1 och 1 halvtimme så började vi gå mot hotellet igen.

________________________________________________________________________________________________________


När vi var på väg till hotellet så började min mobil ringa i väskan.Jag tog fram mobilen och kollade på displayen och såg att det var Zayn,jag svarade och blev så glad när jag hörde han säga

-''Hey Babe''

-''Hey Honey'' svarade jag.

-''Tomorrow I'll come and pick you up with the guys at 12''

-''It will be good, I can not wait''

-''Love you Natacha,see you tomorrow''.

-''Love you too''

Jag hade gått lite bakom min familj så dom inte skulle höra vad jag sa till Zayn.

Vi gick in på hotellet och tog hissen upp till det plan där våra rum fanns,jag sa godnatt till mamma och pappa och gick till mitt rum.När jag steg in genom dörren så var jag så trött så jag gick direkt och la mig utan att tvätta bort sminket eller ta av mig kläderna.Jag vaknade på morgon utav att någon stog och knackade på dörren,jag kollade på klockan och såg att den var kvart över 12.Det första jag tänkte var shit det måste vara Zayn men hur hade han hittat mitt rum?,vad ska jag göra jag ser ju helt förskräcklig ut i ansiktet med allt smink från igår och mitt hår såg ut som värsta bombnedslaget.

Jag gick och öppnade dörren och in kom Zayn,jag gav honom en kram och sa sen

-''I wake up when you knock on the door,can you give me 10 minutes so I'm done?.

-''Everything for you'',sa Zayn och lutade sig fram och vi möttes i en perfekt kyss.

Jag gick in på toan och tvättade bort mitt smink från igår sen tog jag lite concealer för att dölja min påsar under ögonen som jag fått och drog även några drag med mascaran,jag letade fram min borste och började borsta håret och satte sedan upp det i en hästsvans.Jag gick ut ur toan och bytte till ett annat linne men jeansshortsen skulle jag ha.

-''Zayn i'm clear now,so we can go''

-''Okey''

När vi stog i hissen så pratade vi om vad vi skulle göra och Zayn sa

-''Me and the guys have a surprise for you''

-''Awww sweet'' sa jag och vi möttes i en perfekt kyss.

Hissen stannade på första plan och vi gick ut.

När vi kom utanför hissen stog där några fans som fått vetat att Zayn var här.

Han tog några kort och skrev några autografer innan han sa att han var tvungen att gå.

_______________________________________________________________________________________________________

Nu tänkte jag ha en liten tävling på bloggen och det man kan vinna är att få vara med i novell.

Du skriver en kommentar på detta inlägg där ska det finnas med ditt riktiga namn,ålder,vem du gillar bäst av killarna i one direction.

Kram Miranda




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miranda - 6 april 2012 12:12

Hej Tack för era fina kommentarer om att jag ska fortsätta på denna novellen. Har nu tänkt skriva några delar under påsklovet och jag hoppas ni kommer gilla det. Kommer iaf lägga upp en del varannan dag är inte säker på om det blir varje dag me...

Av Miranda - 28 mars 2012 10:17

Har lite funderingar angående min novell ''What makes you beautiful'' Gillar ni den? Ska jag fortsätta eller börja på en ny? Ska jag ändra något i novellen som du tycker är konstigt? Om jag ska börja på en ny vad vill ni att den ska handla om...

Av Miranda - 21 mars 2012 19:54

_____________________________________________________________________________________________________ Liams perspektiv; Vi satt och åt den goda middagen och pratade om allt och plötsligt ringer telefonen, jag tar upp telefonen och ser att det är ...

Av Miranda - 18 mars 2012 22:19

-Cassie,jag tycker likadant om dig som du tycker om mig,och jag vill vara mer än vänner,jag vet att det är tidigt att säga det men sen jag såg dig första gången så visste jag att du var den rätta tjejen för mig och jag bestämmde mig för att det skull...

Av Miranda - 12 mars 2012 21:01

Jag började med att bekräfta alla vänförfrågningar jag fått sen började jag med att svara på lite meddelanden jag fått.Jag han inte så mkt mer eftersom det plöstligt knackade på dörren och jag antog att det var killarna eller Natacha och hennes vän E...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Translate

Skriv i min gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards