Onedirectionnovells

Direktlänk till inlägg 3 mars 2012

WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL-DEL 12

Av Miranda - 3 mars 2012 17:14

Det pep till i min mobil och det var ett nytt sms från Zayn ''Natacha jag vet att du kommer åka hem när sommaren är slut men det vill jag inte,så jag vill försöka spendera all ledig tid med dig medans du är här i London,så jag undrar om du skulle vilja gå ut och äta middag med mig ikväll?<3''

Jag skrev Zayn ett snabbt svar ''Det är inte säkert att jag åker hem när sommaren är över för jag vill inte lämna dig,Gullunge <333,Jag vill såklart äta middag med dig ikväll''

_______________________________________________________________________________________________________


Jag satt i bilen och tänkte på Zayn,jag hade bara varit här i typ 2 dagar och jag har redan lärt känna världens underbaraste killar och en av dom är min pojkvän jag kunde inte tro det när den tanken kom upp inom mig.Jag avbröts från min tanke när jag hörde en röst säga ''Vi är framme nu''.När jag stigit ur minibussen så möttes jag av några tjejer som kom fram till mig och la på lite puder och fixade till mitt hår lite innan det var dags för oss att börja spela in musikvideon till ''One Thing''.Jag hade ännu inte sett Zayn och killarna någonstanns men jag hörde hur några stog och pratade och sa att vi måste avbryta inspelningen,jag började bli orolig för jag förstog inte vad som hänt eftersom min engelska inte var den bästa.Det kom fram en kille och en tjej till mig och sa

-Vi måste tyvärr avbryta inspelningen för att killarna har varit med i en bilolycka.

-Va?Nä?Du skojaar?Lever dom? och Hur mår dom?,sa jag och började gråta.

-Vi vet ännu inte hur dom mår riktigt men ambulanser är på väg dit och vi meddelar dig så fort vi vet nånting

Hon såg att jag grät så hon frågade

-Varför gråter du?

-Jag älskar killarna så mycket och jag vill inte att det ska hända dom någonting.

-Kom med här Natacha så åker vi till sjukhuset dit killarna är påväg med ambulanser.

Hon tog tag i min arm och vi började gå mot en bil,jag satte mig i framsättet och tjejen hoppade in bredvid mig och startade bilen.När vi kört i kanske 20 minuter så var vi framme vid sjukhuset.

Vi visste inte vart vi skulle så vi frågade i receptionen efter One Direction.

Killen som stog i receptionen sa vart dom låg och vi gick genast dit.

När vi kom in på avdelningen där dom låg så möttes vi av en läkare som sa

-Här får ni inte vara det är endast anhöriga som får vara här.

-Men vi är anhöriga till One Direction

-Jaha ursäkta mig kom med här så ska vi sätta oss ner och prata lite.

Vi gick till ett rum där det stog ett bord och några stolar vi satte oss ner och började prata.

Det första jag frågade läkaren var

-Hur mår killarna och kommer dom klara sig?

-En av killarna har svåra skador och vi vet inte om han kommer klara sig ännu,dom andra 4 killarna mår bra och har bara några lätta skador.

Jag började gråta och frågade med gråten i halsen

-Kan jag få träffa killarna?

-Du kan få träffa alla förutom han som är svårt skadad eftersom han opereras just nu.

Jag började tänka på allt som inte fick hända och började bara gråta mer och mer,jag visste ju inte vem det var som var svårt skadad och tänk om det var Zayn och om han inte skulle överleva.

Vi började gå mot rummet där 4 av killarna var och jag blev mer och mer ledsen.

När jag kom in i rummet möttes jag av Liam,Louis,Harry och Zayn som gav mig världens största gruppkram.

Zayn såg att jag grät och frågade

-Natacha varför gråter du?,sen omfammnade han mig i en kram

-Jag har tänkt på dig och tanken om att du inte kanske skulle överleva fick mig att börja gråta.

-Naaww du är för söt Natacha men jag mår bra,men Niall har just opereras och han mår nu bra och kommer att klara sig fint.

Jag gav Zayn en kram och sen möttes vi i en perfekt kyss och vi fick sen applåder av Harry,Liam och Louis.

Harry som inte visste om att vi var tillsammans frågade

-Asså är ni tillsammans eller?

-Ehh ja och det skulle du ha vetat om du inte varit så upptagen med att prata med Emelie då vi åkte limosin.

-Okej men det är ingenting mellan mig och Emelie vi har ju inte ens träffats,vi hade bara mycket gemensamt att prata om.

När vi suttit där inne i över 2 timmar och pratat så öppnades dörren och in kom Niall.Killarna hoppade upp ur stolarna och gav honom en gruppkram innan han ens hunnit kliva in i rummet,jag var lite mer lugn och lät han komma in förrän jag gick fram och gav honom en kram.

_______________________________________________________________________________________________________

Spännande del eller hur?

I veckan blir det nog mer uppdatering eftersom jag har sportlov denna vecka och kan skriva typ varje dag.

Kommentera gärna vad ni tycker och tänker om novellen.

Kram Miranda

 
 
Ingen bild

Linnéa

4 mars 2012 14:43

åh va bra berättelse du har skrivit, har läst alla "nummer" nu som du har lagt ut, väldigt bra, ska tipsa mina vänner om den :)

Miranda

4 mars 2012 16:09

Åhh vad roligt att du gillar den :),hoppas dina vänner också kommer gilla den

 
Ingen bild

Lina

7 mars 2012 19:12

Hej, när kommer nästa del? :)

Miranda

9 mars 2012 21:50

Ska skriva del 13 nu :)

 
One Direction Novels

One Direction Novels

9 mars 2012 19:35

Haha,vilken gullig kommentar (:

http://onedirectionnovels.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miranda - 6 april 2012 12:12

Hej Tack för era fina kommentarer om att jag ska fortsätta på denna novellen. Har nu tänkt skriva några delar under påsklovet och jag hoppas ni kommer gilla det. Kommer iaf lägga upp en del varannan dag är inte säker på om det blir varje dag me...

Av Miranda - 28 mars 2012 10:17

Har lite funderingar angående min novell ''What makes you beautiful'' Gillar ni den? Ska jag fortsätta eller börja på en ny? Ska jag ändra något i novellen som du tycker är konstigt? Om jag ska börja på en ny vad vill ni att den ska handla om...

Av Miranda - 21 mars 2012 19:54

_____________________________________________________________________________________________________ Liams perspektiv; Vi satt och åt den goda middagen och pratade om allt och plötsligt ringer telefonen, jag tar upp telefonen och ser att det är ...

Av Miranda - 18 mars 2012 22:19

-Cassie,jag tycker likadant om dig som du tycker om mig,och jag vill vara mer än vänner,jag vet att det är tidigt att säga det men sen jag såg dig första gången så visste jag att du var den rätta tjejen för mig och jag bestämmde mig för att det skull...

Av Miranda - 12 mars 2012 21:01

Jag började med att bekräfta alla vänförfrågningar jag fått sen började jag med att svara på lite meddelanden jag fått.Jag han inte så mkt mer eftersom det plöstligt knackade på dörren och jag antog att det var killarna eller Natacha och hennes vän E...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Translate

Skriv i min gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards