Onedirectionnovells

Direktlänk till inlägg 27 februari 2012

WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL-DEL 9

Av Miranda - 27 februari 2012 22:00

När vi stog i hissen så pratade vi om vad vi skulle göra och Zayn sa

-''Me and the guys have a surprise for you''

-''Awww sweet'' sa jag och vi möttes i en perfekt kyss.

Hissen stannade på första plan och vi gick ut.

När vi kom utanför hissen stog där några fans som fått vetat att Zayn var här.

Han tog några kort och skrev några autografer innan han sa att han var tvungen att gå.

________________________________________________________________________________________________________


När vi kom utanför hotellet så stog det en limosine där och Zayn gick och öppnade dörren och sa

-''Ladies First''

-''Haha,okey''

Jag hoppade in i limosinen och där inne satt resten av killarna i One Direction,dom hälsade och gav mig en kram fast det var lite svårt.

Det var tyst en bra stund tills det ringde på min mobil och det var Emelie så jag svarade

-''Hej det är Natacha'',svarade jag och jag såg hur jag fick 5 konstiga blickar mot mig

-''Hej det är Emelie,Vad hittar du på i dag då?''

-''Jag åker just nu limosine med Zayn,Louis,Liam,Niall och Harry,vad gör du själv hemma i svergie'',Ytterligare 5 konstiga blickar riktade mot mig men jag såg hur dom nästan började skratta när jag pratade.

-''Åhh du skämtar väl med mig?,kan jag få prata med Harry?''

-''Visst om Harry vill det'', jag frågade Harry ''Will you talk with my friend from sweden?''

Han tog mobilen och började prata med Emelie.Dom hade säkert pratat i över 15 minuter med varandra.Jag och Zayn satt bredvid varandra och han höll om mig och vi möttes i en perfekt kyss och fick 3 blickar på oss av Liam,Niall och Louis,Harry var för upptagen med att prata med Emelie så han märkte nog ingenting av det vi gjorde.

________________________________________________________________________________________________________

Slängde ihop en liten kort del men hoppas ni gillar det :)

Nu tänkte jag ha en liten tävling på bloggen och det man kan vinna är att få vara med i novell.

Du skriver en kommentar på detta inlägg där ska det finnas med ditt riktiga namn,ålder,vem du gillar bäst av killarna i one direction.

Kram Miranda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miranda - 6 april 2012 12:12

Hej Tack för era fina kommentarer om att jag ska fortsätta på denna novellen. Har nu tänkt skriva några delar under påsklovet och jag hoppas ni kommer gilla det. Kommer iaf lägga upp en del varannan dag är inte säker på om det blir varje dag me...

Av Miranda - 28 mars 2012 10:17

Har lite funderingar angående min novell ''What makes you beautiful'' Gillar ni den? Ska jag fortsätta eller börja på en ny? Ska jag ändra något i novellen som du tycker är konstigt? Om jag ska börja på en ny vad vill ni att den ska handla om...

Av Miranda - 21 mars 2012 19:54

_____________________________________________________________________________________________________ Liams perspektiv; Vi satt och åt den goda middagen och pratade om allt och plötsligt ringer telefonen, jag tar upp telefonen och ser att det är ...

Av Miranda - 18 mars 2012 22:19

-Cassie,jag tycker likadant om dig som du tycker om mig,och jag vill vara mer än vänner,jag vet att det är tidigt att säga det men sen jag såg dig första gången så visste jag att du var den rätta tjejen för mig och jag bestämmde mig för att det skull...

Av Miranda - 12 mars 2012 21:01

Jag började med att bekräfta alla vänförfrågningar jag fått sen började jag med att svara på lite meddelanden jag fått.Jag han inte så mkt mer eftersom det plöstligt knackade på dörren och jag antog att det var killarna eller Natacha och hennes vän E...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Translate

Skriv i min gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards