Onedirectionnovells

Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

WHAT MAKES YOU BEUTIFUL - DEL 14

Av Miranda - 9 mars 2012 23:45

När vi alla kommit oss in i bilen så startades bilen och vi började rulla hem till Harry.Vi satt och pratade hela vägen hem till Harry om allt mellan himmel och jord.

Vi bestämmde oss för att Jag,Zayn,Liam och Cassie skulle gå och köpa godis och hyra film och Harry och Louis gick och köpte pizza.När vi var framme vid affären där vi skulle hyra film och köpa godis så bestämmde vi oss att Liam och Cassie skulle fixa filmerna medans jag och Zayn fixade godiset.

_____________________________________________________________________________________________________________


När jag och Zayn stog vid godiset så sa han

-Natacha jag älskar dig,med en romantiskt röst

-Zayn jag älskar dig också

Han drog in mig i en varm kram och vi möttes sedan i en perfekt kyss.

Vi stog där ett tag och bara höll om varandra sen så hörde vi hur nån sa

-Är ni klara eller?,sa Liam och kollade på oss.

-Nää det tror jag inte,sa Zayn och började plocka massa godis.På mindre än 2 minuter så hade Zayn fyllt en hel godispåse och även hunnit ta massa chipspåsar.När vi betalat för allt och börjat gå hem till Harry så sa Cassie till Zayn

-Tog du inte överdrivet med godis och chips?

-Nej det kan inte bli för mycket när Niall är med

-Men Niall är ju inte med ikväll,hallå någon hemma?

-Jusste Niall är ju inte här men det är försent att lämna tillbaka allt,sa Zayn och flinade.

Vi gick mot Harrys hem och på vägen dit träffade vi några fans och killarna skrev några autografer och tog några kort och pratade även lite med deras fans innan vi var tvungna att gå vidare.

När vi kommit fram till Harrys hem så var det ingen där och det var låst så vi ringde Harry men vi fick inget svar så då ringde vi till Louis istället men han svarade inte heller.Vi satt på trappan och väntade i ca 20 minuter men Harry och Louis kom aldrig så vi prövade att ringa dom igen men vi fick inget svar.Vi väntade ett tag till och när vi suttit där i över 1 timme så kom äntligen Harry och Louis.

-Vart har ni varit?,sa Zayn

-Vi har varit och köpt pizza som vi sa att vi skulle göra?

-Det tog över 1 timme för er att fixa pizzan så ni måste ha gjort något mer,berätta nu.

-Vi träffade massa fans när vi gick dit så då stannade vi och tog massa kort och skrev autografer,sa Harry och log lite.

-Okej men nu tycker jag att vi ska gå in och börja våran filmkväll,sa Liam

Vi gick in och bestämmde oss för att killarna skulle fixa madrasser,täcken och kuddar och lite sånt som vi behövde ha i tv rummet för vi alla skulle inte rymmas i soffan medans jag och Cassie dukade fram på bordet och tände lite ljus.När vi alla var klara för att börja äta så satte vi oss ner vid bordet och högg in på pizzan som var lite halvvarm.Vi pratade om dagen och allt som hade hänt och vad vi skulle göra under morgondagen.

När hela pizzan var uppäten så gick vi in till tv rummet och satte oss ner där vi ville.Liam stoppade i en skräckfilm som dom hittat och jag sa till Zayn

-Jag hatar skräckfilmer

-Du behöver inte vara rädd jag kommer vara här hela tiden

________________________________________________________________________________________________________

Del 14 ute nu :)

Vad tycker ni?

Vart så att jag skrev denna del direkt efter för att det var några som ville det.

Kram Miranda

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miranda - 6 april 2012 12:12

Hej Tack för era fina kommentarer om att jag ska fortsätta på denna novellen. Har nu tänkt skriva några delar under påsklovet och jag hoppas ni kommer gilla det. Kommer iaf lägga upp en del varannan dag är inte säker på om det blir varje dag me...

Av Miranda - 28 mars 2012 10:17

Har lite funderingar angående min novell ''What makes you beautiful'' Gillar ni den? Ska jag fortsätta eller börja på en ny? Ska jag ändra något i novellen som du tycker är konstigt? Om jag ska börja på en ny vad vill ni att den ska handla om...

Av Miranda - 21 mars 2012 19:54

_____________________________________________________________________________________________________ Liams perspektiv; Vi satt och åt den goda middagen och pratade om allt och plötsligt ringer telefonen, jag tar upp telefonen och ser att det är ...

Av Miranda - 18 mars 2012 22:19

-Cassie,jag tycker likadant om dig som du tycker om mig,och jag vill vara mer än vänner,jag vet att det är tidigt att säga det men sen jag såg dig första gången så visste jag att du var den rätta tjejen för mig och jag bestämmde mig för att det skull...

Av Miranda - 12 mars 2012 21:01

Jag började med att bekräfta alla vänförfrågningar jag fått sen började jag med att svara på lite meddelanden jag fått.Jag han inte så mkt mer eftersom det plöstligt knackade på dörren och jag antog att det var killarna eller Natacha och hennes vän E...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Translate

Skriv i min gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards