Onedirectionnovells

Direktlänk till inlägg 10 mars 2012

WHAT MAKES YOU BEUTIFUL - DEL 15

Av Miranda - 10 mars 2012 11:37

När vi alla var klara för att börja äta så satte vi oss ner vid bordet och högg in på pizzan som var lite halvvarm.Vi pratade om dagen och allt som hade hänt och vad vi skulle göra under morgondagen.

När hela pizzan var uppäten så gick vi in till tv rummet och satte oss ner där vi ville.Liam stoppade i en skräckfilm som dom hittat och jag sa till Zayn

-Jag hatar skräckfilmer

-Du behöver inte vara rädd jag kommer vara här hela tiden

___________________________________________________________________________________________________________________


Filmen startade och vi satt alla helt skräckslagna efter bara några minuter.

-NEJ!!!,gå inte in där,skrek Harry och vi alla började skratta åt honom.

-Men Harry det är ju bara på film,sa Liam och sen brast vi alla ut i skratt för något som inte ens var roligt.

Vi satt och skrattade ett bra tag och sen sa Zayn

-Vi har ju glömt godiset och chipsen!

-Zayn din gottegris sa Harry som gick och hämtade skålar medans Louis tog fram godiset och chipsen ur påsen.

När Louis skulle hälla upp chipsen så kom Harry och puttade undan honom så han föll och spillde ut en hel chipspåse på mig och Zayn.Alla brast ut i skratt förutom jag och Zayn som inte tyckte det var så roligt.

Louis låg på golvet och skrattade i säkert 5 minuter innan han kom på att det inte var roligt längre.

När vi plockat upp alla chips som Louis spillt ut så bestämmde vi oss för att jag och Cassie skulle hälla upp chipsen och godiset men det gick inte så mycket bättre eftersom precis när jag började hälla upp godiset kom Harry och slog till mig med en kudde och skrek

-KUDDKRIG!!!,så jag tappade godispåsen i golvet och det flög godis överallt.

Jag ville ge igen på Harry så jag tog och slog han med en kudde i huvudet,men jag träffade inte bara Harry utan även Zayn så nu hade jag 2 stycken killar som stog och slog mig i huvudet med kuddar.Harry och Zayn lyfte upp mig och bärde ut mig i trädgården och kastade mig i Harrys pool.

-Vad var det där bra för?

-Vet inte du såg så het ut,sa Zayn

-Haha,vad har du tänkt jag ska ha på mig nu då?

-Du kan få låna något av mig sa Harry.

Vi gick in och Harry gick och hämtade en tröja där det stog Harry   Zayn och ett par mjukisbyxor.

Jag gick in på toan och bytte om sen kom jag ut och då satt alla ner och kollade på filmen som typ var slut.

När jag satt mig ner i Zayns famn så började eftertexterna rulla och vi alla var trötta efter bara 1 film så vi bestämmde oss för att vi alla skulle sova över hos Harry.

-Jag har bara 2 madrasser och och 1 säng så hur sover vi?,sa Harry

-Jag och Zayn,sa jag och kollade på Zayn som log.

-Okej hur sover vi andra då?

-Jag vet,Liam och Cassie och jag och Harry sa Louis.

Cassie såg tveksam ut men hon sa

-Okej det blir väl bra då.

Vi gick och la oss och Harry och Louis sov i sängen och vi andra på madrasserna.

Alla hade somnat förutom jag för jag kunde inte somna när jag började tänka på allt som hänt i dag.

Jag kröp närmare Zayn och försökte somna men det gick helt enkelt inte så jag väckte Zayn genom att ge han en perfekt kyss.

-Vad är det? sa Zayn med en trött röst

-Jag kan inte sova eftersom jag tänker på allt som hänt i dag.

Zayn la sina armar runt mig och sa

-Allt gick ju bra det kunde ha varit värre och jag ska se till att du somnar.

Efter bara några minuter somnade Natacha och nu var det min tur att försöka somna igen och det gick bra.


Natachas Perspektiv


När jag vaknade på morgonen så kom jag på att jag glömt bort att ringa mina föräldrar och säga att jag sov över hos Harry så jag hoppade upp och hämtade min mobil.

Jag skrev in mitt mammas nummer och efter bara några signaler svarade hon.

-Hej Gumman,vart har du varit?

-Hej!,jag glömde bort att ringa och säga att jag sov över hos Harry med resten av killarna.

-Vi har varit jätte oroliga över vart du var men nu vet vi ju det,förresten när kommer du hit för Emelie kommer på mindre än 1 timme.

Jag hade helt glömt bort att Emelie skulle komma i dag så när jag sagt till mamma att jag snart skulle komma så la jag på och började skriva en lapp.

''Godmorgon!,Jag har farit till hotellet eftersom Emelie ska ju komma i dag.Vi kan kanske hitta på nå senare i dag?

Harry du får tillbaka dina kläder nästa gång vi träffas :),

//Natacha,Ring mig om ni vill nå :)''

Lappen la jag på bordet så att dom skulle se den när dom skulle äta frukost.

Jag tog på mig mina skor och min jacka sen började jag gå mot hotellet.

När jag kom fram hade klockan hunnit bli 13:00 och Emelie skulle komma om 30 minuter så jag tog hissen upp till det plan där mitt rum låg.Jag började med att städa lite i rummet eftersom jag hade hunnit riva ut typ hela min garderob sen gick jag över till resten av min familj och sa att jag var här nu och att jag skulle gå ner och möta Emelie.

______________________________________________________________________________________________________


Nu när det är så många det handlar om kommer jag och börja skiva ur olikas perspektiv så det blir enklare för er att förstå vem som säger och gör vad :)

Hoppas ni gillar det och kommentera gärna

Kram Miranda :)




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miranda - 6 april 2012 12:12

Hej Tack för era fina kommentarer om att jag ska fortsätta på denna novellen. Har nu tänkt skriva några delar under påsklovet och jag hoppas ni kommer gilla det. Kommer iaf lägga upp en del varannan dag är inte säker på om det blir varje dag me...

Av Miranda - 28 mars 2012 10:17

Har lite funderingar angående min novell ''What makes you beautiful'' Gillar ni den? Ska jag fortsätta eller börja på en ny? Ska jag ändra något i novellen som du tycker är konstigt? Om jag ska börja på en ny vad vill ni att den ska handla om...

Av Miranda - 21 mars 2012 19:54

_____________________________________________________________________________________________________ Liams perspektiv; Vi satt och åt den goda middagen och pratade om allt och plötsligt ringer telefonen, jag tar upp telefonen och ser att det är ...

Av Miranda - 18 mars 2012 22:19

-Cassie,jag tycker likadant om dig som du tycker om mig,och jag vill vara mer än vänner,jag vet att det är tidigt att säga det men sen jag såg dig första gången så visste jag att du var den rätta tjejen för mig och jag bestämmde mig för att det skull...

Av Miranda - 12 mars 2012 21:01

Jag började med att bekräfta alla vänförfrågningar jag fått sen började jag med att svara på lite meddelanden jag fått.Jag han inte så mkt mer eftersom det plöstligt knackade på dörren och jag antog att det var killarna eller Natacha och hennes vän E...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Translate

Skriv i min gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards