Onedirectionnovells

Direktlänk till inlägg 29 februari 2012

WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL-DEL 11

Av Miranda - 29 februari 2012 20:32

Killarna skrev några autografer och tog några kort innan dom var tvungna att gå.

Jag såg hur jag fick konstiga blickar av en tjej jag kände igen.Det måste ha varit en av dom som stog runt Zayn vid London Eye.

Zayn frågade mig

-''Kommer du Natacha?''

-''Ja jag kommer'',sa jag och gick in genom dörren där dom hade gått in.

_________________________________________________________________________________________________________


När vi kom in i studion så var det massor med folk där inne,jag visste inte varför det var så många men det skulle jag säkert få veta nångång i livet.

Killarnas manager kom in i rummet där alla andra stog och pratade och sa

-''Vi ska börja med att spela in låten sen tar vi musikvideon,jag har med mig en tjej som ska vara med i musikvideon hon heter Cassie och är 21 år hon är en duktig dansare.

-''Vad bra,vi har också med någon'',sa Zayn till deras manager.

Jag tittade konstigt på Zayn för inte hade väl dom med sig nån som skulle vara med i musikvideon eller hade dom?

Zayn såg på mig att jag var fundersam sen sa han

-''Det här är Natacha 17 år som vi har med oss''

-''Bra att ni hittade nån så fort,visa hon till sminket'',Sa deras manager.

Zayn tog min hand och vi gick ut ut rummet där vi nyss stått vi gick genom en lång korridor utan att nån sa något.

Plötsligt tyckte jag att det började bli lite pinsamt så jag frågade

-''Zayn var det här överraskningen?''

Han tittade mig in i ögonen och lutade sig fram och gav mig en perfekt kyss sen sa han

-''Det var överraskningen från oss killar,du kommer självklart få betalt bara så du vet''

-''Aww Zayn jag behöver inga pengar för jag har ju dig''

-''Nåå du är allt för gullig Natacha men jag tror nog jag måste gå tillbaka nu och du måste sätta dig i sminket''

Vi sa hej då och kramade om varandra och möttes i en perfekt kyss innan Zayn gick till dom andra och jag gick in och satte mig i sminket.

När jag satt där på stolen och blev sminkad och mitt hår lockades så hörde jag hur det pep till i min handväska.Jag tog snabbt upp min mobil och displayen visade att jag fått ett nytt sms från Zayn.Så jag låste upp mobilen och läste smset ''Natacha jag kommer aldrig sluta älska dig vad som än händer mellan oss,jag vet att vi bara kännt varandra i typ en dag men jag älskar dig ändå,när jag såg dig på flygplanet från sverige så var det kärlek vid första ögonblicket,jag älskar dig Natacha och vill aldrig lämna dig<3 xx Zayn''

Jag kände nästan hur tårarna började komma när jag läste det Zayn skrivit till mig men jag kunde inte börja gråta nu.När jag suttit ett tag och funderat på vad jag skulle svara så skrev jag ''Zayn du betyder allt för mig just nu och jag kommer aldrig sluta älska dig heller,när jag for från sverige visste jag knappt vilka ni var men nu vet jag allt om er och jag är så glad över att jag har dig och jag kommer älska dig oavsett vad som händer i världen,Jag älskar dig Zayn <3 Puss''

Efter att jag suttit i sminket i kanske över 1 timme så var allt klart och vi skulle åka vidare till där musikvideon till One Thing skulle spelas in.Jag åkte inte i samma minibuss som Zayn eftersom det rymdes bara 6 i varje minibuss.

Det pep till i min mobil och det var ett nytt sms från Zayn ''Natacha jag vet att du kommer åka hem när sommaren är slut men det vill jag inte,så jag vill försöka spendera all ledig tid med dig medans du är här i London,så jag undrar om du skulle vilja gå ut och äta middag med mig ikväll?<3''

Jag skrev Zayn ett snabbt svar ''Det är inte säkert att jag åker hem när sommaren är över för jag vill inte lämna dig,Gullunge <333,Jag vill såklart äta middag med dig ikväll''

_________________________________________________________________________________________________________


I denna del var det en tjej som fick vara med i novellen eftersom hon vann en av platserna i novellen det finns fortfarande några platser kvar så anmäl dig genom att skriva en kommentar med ditt namn,ålder oh vem du gillar mest i one direction.Sen som ni kanske märker har jag börjat skriva sms och när dom pratar på svenska ist för på engelska eftersom det är lättare att skriva på svenska.


Sen så tycker jag att alla borde visa att dom finns för Zayn och hans familj genom att hålla en tyst minut.

Zayn vi älskar dig alla och vi visar att vi finns för dig genom att twittra #staystrongzayn och #weloveyouzayn


Kram Miranda


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miranda - 6 april 2012 12:12

Hej Tack för era fina kommentarer om att jag ska fortsätta på denna novellen. Har nu tänkt skriva några delar under påsklovet och jag hoppas ni kommer gilla det. Kommer iaf lägga upp en del varannan dag är inte säker på om det blir varje dag me...

Av Miranda - 28 mars 2012 10:17

Har lite funderingar angående min novell ''What makes you beautiful'' Gillar ni den? Ska jag fortsätta eller börja på en ny? Ska jag ändra något i novellen som du tycker är konstigt? Om jag ska börja på en ny vad vill ni att den ska handla om...

Av Miranda - 21 mars 2012 19:54

_____________________________________________________________________________________________________ Liams perspektiv; Vi satt och åt den goda middagen och pratade om allt och plötsligt ringer telefonen, jag tar upp telefonen och ser att det är ...

Av Miranda - 18 mars 2012 22:19

-Cassie,jag tycker likadant om dig som du tycker om mig,och jag vill vara mer än vänner,jag vet att det är tidigt att säga det men sen jag såg dig första gången så visste jag att du var den rätta tjejen för mig och jag bestämmde mig för att det skull...

Av Miranda - 12 mars 2012 21:01

Jag började med att bekräfta alla vänförfrågningar jag fått sen började jag med att svara på lite meddelanden jag fått.Jag han inte så mkt mer eftersom det plöstligt knackade på dörren och jag antog att det var killarna eller Natacha och hennes vän E...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Translate

Skriv i min gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27 28 29
<<<
Februari 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards