Onedirectionnovells

Direktlänk till inlägg 12 mars 2012

WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL - DEL 18

Av Miranda - 12 mars 2012 21:01

Jag började med att bekräfta alla vänförfrågningar jag fått sen började jag med att svara på lite meddelanden jag fått.Jag han inte så mkt mer eftersom det plöstligt knackade på dörren och jag antog att det var killarna eller Natacha och hennes vän Emelie så jag sprang snabbt och öppnade.Utanför dörren stog Natacha och Emelie jag sa
-Hej,sen gick jag och gav dom båda en kram.
-Hej Harry det här är Emelie min vän från sverige som du snackade med på telefonen.
Det ända Emelie fick fram var ett svagt
-Hej Harry.
___________________________________________________________________________
Emelies Perspektiv


Jag kunde knappt tro det hade Harry Styles just kramat om mig och sagt hej?,jag gillade verkligen den där killen fast jag knappt kände honom men det var något speciellt med honom som fick mig att få den där glada känslan i kroppen när man är kär.Jag ville visa mina känslor för honom men jag vet ju inte om han tycker samma sak om mig som jag tycker om honom.Jag stog i Harrys hall och tankarna bara virvlade i mitt huvud.
-Hallå?,ska du inte komma och sätta dig,hörde jag hur Natacha halvskrek,jag vaknade upp ur min tankevärld och gick och satte mig i soffan.Harry var inte där men jag satte mig i mitten bredvid Natacha så att jag kanske skulle få sitta bredvid Harry när han kom.

Cassies Perspektiv


Jag var fortfarande hemma och letade efter min bikini som jag inte kunde hitta nånstanns så tillslut så lånade jag min syrras.Jag tog fram en plastpåse där jag sedan packade ner bikini och handduk,sen la jag ner påsen i min väska tillsammans med min mobil och pengar.När jag klivit ut på Londons gator för att gå till Harrys place så började jag tänka på Liam.Det var något med Liam som var speciellt något som inte alla andra killar hade jag visste inte vad men han var speciell bortsett från alla andra killar jag träffat.Jag ville att Liam skulle få veta mina känslor som jag har för honom men jag vet inte om jag vågar vissa mina känslor för nån jag inte känner så bra,för jag vet ju inte om han tycker detsamma om mig.Jag bestämmde mig för att ta första steget och visa mina känslor för honom om det skulle bli i dag eller någon annan dag visste jag ännu inte.

Liams Perspektiv


Jag,Louis och Zayn var på väg till Harrys place och plötslig frågade Zayn mig
-Liam vad tycker du om Cassie?
-Hon är väl rätt okej antar jag.
Jag sa inte hela saningen till Zayn eftersom han antagligen skulle börja reta mig om jag skulle sagt som jag egentligen tyckte jag tyckte att hon var mer än okej hon var helt fantastisk.Första gången jag såg hon i ögonen så kände jag att hon var den rätta för mig.Hon var den där tjejen jag väntat på i alla år.Jag ville visa mina känslor för henne och så skulle det bli men det jag var rädd för var att hon inte skulle tycka likadant om mig.Louis och Zayn väckte mig ur mina tankar när dom knackade på Harrys dörr.Jag ville tillbaka till mina tankar om Cassie men det gick ju inte nu när vi var framme hos Harry. Harry kom och öppnade dörren och sa
-Hej Killar!
-Hej Harry!,sa vi alla tre i kör på varandra och som vanligt så började Harry skratta åt något som inte ens var roligt.När vi gått in så frågade jag
-Har alla kommit så vi kan dra till stranden och bada?
-Nej,Cassie har inte kommit ännu,sa Harry och gick sen och satte sig i soffan bredvid Emelie.

Cassies Perspektiv


Jag var på väg till Harry men hade tappat bort mig eftersom jag inte kunde vägen till Harrys hus så bra.Jag visste inte vad jag skulle göra för jag hade varken Natachas eller killarnas nummer,så jag satte mig ner på en bänk och studerade stället jag var på.Jag kände igen mig och plötsligt kom jag på vart Harrys hus låg.Jag började att gå mot hans hus och var nu framme,jag såg på klockan att den hade hunnit bli 15:20,jag var nog senast av alla men jag har faktist en bra ursäkt till dom.

Harrys Perspektiv


Det knackade på dörren och jag anade att det var Cassie som kom så jag gick och öppnade dörren.
-Hej,förlåt att jag är sen men jag liksom tappade bort mig,sa Cassie med en liten ledsen röst.
-Hej,det är lugnt,sa jag och gick fram och gav hon en lätt kram.
Cassie är här skrek jag till dom andra och dom kom genast fram och kramade hon.
-Kan vi åka nu?,sa Louis som började bli lite otålig på att vänta.
-Visst om du vill det Louis,sa Harry och vi alla började ta på oss våra skor sen gick vi.

Natachas Perspektiv


Det kändes som att jag och Zayn glidit isär lite grann,vi hade knappt pratat sen han kom till Harry.Det kändes inte bra inom mig så jag gick fram till Zayn och tog hans hand.Sen gick vi hand i hand och pratade nästan hela vägen till stranden.
-Zayn?
-Ja vad är det Natacha?
-Jag vet inte om det är så här men det känns som vi glidit isär lite grann.
-Jag har faktist också tänkt på det
-Men vad ska vi göra åt det?,jag vill verkligen inte att vi ska glida isär från varandra
-Det vill inte jag heller,för du är den jag älskar mest på jorden och jag vill verkligen inte tappa dig.
-Zayn har jag sagt till dig att du är den sötaste på jorden och att jag aldrig kommer sluta älska dig?
-Ja det har du och jag kommer aldrig glömma det.
Vi hade bytt samtalsämne och vi gick istället och pratade om hur mkt vi älskade varandra och vi hade som glömt bort det vi snackat om innan.


Liams Perspektiv


Hela vägen till stranden gick jag bredvid Cassie och vi pratade om allt mellan himmel och jord.Jag hade ännu inte vågat visa alla mina känslor som jag har för henne men jag hade bestämmt mig att jag skulle göra det innan dagen var slut.
När vi var framme vid stranden så började såklart tjejerna med att sola.Medans vi killar gick direkt och badade.Efter ett tag kände jag att nu är det dag att berätta för Cassie om mina känslor för henne.
Jag gick upp ur vattnet och fram till tjejerna där dom låg,jag frågade Cassie
-Har du lust att gå i väg och prata med mig om en grej?
-Visst,svarade hon och sen ställde hon sig upp.
-Cassie?
-Ja Liam vad är det?
-Jag vet inte om du känner likadant för mig men jag vill iaf berätta mina känslor som jag har för dig.
-Liam,jag har också känslor för dig som jag hade tänkt berätta men du han visst före.
-Har du?,frågade jag
-Det är klart att jag har känslor för dig,du är en speciell kille du är inte som alla andra killar jag träffat,när jag såg dig för första gången så visste jag att du var den killen jag väntat på och jag såg att du var speciell på en gång.
-Cassie,jag tycker likadant om dig som du tycker om mig,och jag vill vara mer än vänner,jag vet att det är tidigt att säga det men sen jag såg dig första gången så visste jag att du var den rätta tjejen för mig och jag bestämmde mig för att det skulle bli vi innan vi ens pratat.
-Liam,jag vill också vara mer än vänner men jag vet inte om det kommer att funka,jag reser en hel del och dansar och ni reser en hel del och sjunger och har konserter och sånt.
-Men Cassie,vi kan väl iaf ge det en chans?
-Det är klart vi kan ge det en chans men funkar det inte så funkar det inte.
Jag tittade Cassie in i ögonen och hon tittade in i mina,jag la min hand på hennes kind och böjde mig fram och gav hon en kyss.
___________________________________________________________________________
Hoppas ni gillar del 18 :)
Vart en väldigt lång del men det är väl bra?
Kommentera är ni snälla :)
Kram Miranda

 
 
One Direction Diary

One Direction Diary

13 mars 2012 16:23

Tack :-)

http://oneddiary.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miranda - 6 april 2012 12:12

Hej Tack för era fina kommentarer om att jag ska fortsätta på denna novellen. Har nu tänkt skriva några delar under påsklovet och jag hoppas ni kommer gilla det. Kommer iaf lägga upp en del varannan dag är inte säker på om det blir varje dag me...

Av Miranda - 28 mars 2012 10:17

Har lite funderingar angående min novell ''What makes you beautiful'' Gillar ni den? Ska jag fortsätta eller börja på en ny? Ska jag ändra något i novellen som du tycker är konstigt? Om jag ska börja på en ny vad vill ni att den ska handla om...

Av Miranda - 21 mars 2012 19:54

_____________________________________________________________________________________________________ Liams perspektiv; Vi satt och åt den goda middagen och pratade om allt och plötsligt ringer telefonen, jag tar upp telefonen och ser att det är ...

Av Miranda - 18 mars 2012 22:19

-Cassie,jag tycker likadant om dig som du tycker om mig,och jag vill vara mer än vänner,jag vet att det är tidigt att säga det men sen jag såg dig första gången så visste jag att du var den rätta tjejen för mig och jag bestämmde mig för att det skull...

Av Miranda - 11 mars 2012 17:22

Emelies Perspektiv När Natacha berättade att vi skulle dra till stranden och bada med One Direction så bet jag mig lite i läppen när tanken kom upp att jag nog skulle få se Harry i bara shorts.Vi hade gått upp för alla trappor och var nu uppe på rä...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Translate

Skriv i min gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards