Onedirectionnovells

Direktlänk till inlägg 11 mars 2012

WHAT MAKES YOU BEAUTIFUL - DEL 17

Av Miranda - 11 mars 2012 17:22

Emelies Perspektiv

När Natacha berättade att vi skulle dra till stranden och bada med One Direction så bet jag mig lite i läppen när tanken kom upp att jag nog skulle få se Harry i bara shorts.Vi hade gått upp för alla trappor och var nu uppe på rätt plan.Natacha låste upp dörren till rummet och när jag steg in kändes det som en dröm eftersom det var värsta lyx rummet som hade allt.Jag började med att packa upp lite av mina saker jag skulle behöva i dag.När jag rivit ut  allt från min väska så hittade jag min bikini och handduk längst ner,Varför hade jag lagt det där?,sa jag tyst för mig själv.

___________________________________________________________________________________________________________________


Emelies Perspektiv


Eftersom att jag rivit ut alla mina kläder på golvet och orkade inte vika dom och lägga ner dom i väskan igen så frågade jag Natacha

-Finns det nån plats för min kläder i garderoben?

-Jaa det är klart att det finns,sa Natacha och gick och öppnade garderoben.

Jag hängde upp alla mina kläder som låg på golvet i en stor hög och sen låg där bara min bikini och handduk.

-Har du någon plastpåse jag kan få låna till mina badsaker?,frågade jag Natacha snällt.

-Joo det har jag vänta lite ska bara ta fram en.

Natacha gick till köket och tog fram en platspåse som hon sedan gav till mig.

Jag tog emot platspåsen som hon gav mig och sa tack sen så började jag stoppa ner min bikini och handduk.


Natachas Perspektiv


Jag letade fram min bikini och min stora strandhandduk sen packade jag ner det i en plastpåse som jag sedan la ner i min handväska.När jag tog fram min mobil för att kolla på klockan så såg jag att jag hade fått ett nytt sms från okänt nummer så jag låste upp min mobil och tryckte fram smset

''Hej lust att träffas nån dag?'',stog det i smset jag svarade snabbt ''Vem? :)''.

Efter bara nån minut fick jag ett svar ''Det är Sofie,jag har fått en ny mobil och har också ett nytt nummer''

Jag skrev ett snabbt svar ''Hej visst men kommer tillbringa nästan hela sommaren i London'' sen kom jag på vad jag egentligen skulle göra på mobilen.Klockan hade hunnit bli 14:30 så jag frågade Emelie

-Är du klar för att gå till Harrys place?

-Ja alltid!!,halvskrek Emelie och sken upp som en sol i ansiktet.

-Vad bra då går vi,sa jag och tog min handväska och stoppade ner min mobil och pengar.


Harrys Perspektiv


Jag satt med datorn i knät och loggade in på min facebook för att svara på lite meddelanden medans jag väntade på killarna,Natacha och hennes vän Emelie.

När jag kommit in på facebook så hade jag 34 nya vänförfrågningar,25 nya meddelanden och 30 nya händelser.

Jag började med att bekräfta alla vänförfrågningar jag fått sen började jag med att svara på lite meddelanden jag fått.Jag han inte så mkt mer eftersom det plöstligt knackade på dörren och jag antog att det var killarna eller Natacha och hennes vän Emelie så jag sprang snabbt och öppnade.Utanför dörren stog Natacha och Emelie jag sa

-Hej,sen gick jag och gav dom båda en kram.

-Hej Harry det här är Emelie min vän från sverige som du snackade med på telefonen.

Det ända Emelie fick fram var ett svagt

-Hej Harry.

_______________________________________________________________________________________________________________


Det var del 17 inte så händelserik del men hade typ inga ideér om vad som skulle hända så ni får gärna komma med ideér om vad som ska hända och annat sånt.

Hoppas ni gillar det :)

Kram Miranda







 
 
Ingen bild

Cissi

12 mars 2012 17:18

Asså de blir bara bättre och bättre för varje del :D

Miranda

12 mars 2012 21:12

Tack hoppas du gillar del 18 då :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Miranda - 6 april 2012 12:12

Hej Tack för era fina kommentarer om att jag ska fortsätta på denna novellen. Har nu tänkt skriva några delar under påsklovet och jag hoppas ni kommer gilla det. Kommer iaf lägga upp en del varannan dag är inte säker på om det blir varje dag me...

Av Miranda - 28 mars 2012 10:17

Har lite funderingar angående min novell ''What makes you beautiful'' Gillar ni den? Ska jag fortsätta eller börja på en ny? Ska jag ändra något i novellen som du tycker är konstigt? Om jag ska börja på en ny vad vill ni att den ska handla om...

Av Miranda - 21 mars 2012 19:54

_____________________________________________________________________________________________________ Liams perspektiv; Vi satt och åt den goda middagen och pratade om allt och plötsligt ringer telefonen, jag tar upp telefonen och ser att det är ...

Av Miranda - 18 mars 2012 22:19

-Cassie,jag tycker likadant om dig som du tycker om mig,och jag vill vara mer än vänner,jag vet att det är tidigt att säga det men sen jag såg dig första gången så visste jag att du var den rätta tjejen för mig och jag bestämmde mig för att det skull...

Av Miranda - 12 mars 2012 21:01

Jag började med att bekräfta alla vänförfrågningar jag fått sen började jag med att svara på lite meddelanden jag fått.Jag han inte så mkt mer eftersom det plöstligt knackade på dörren och jag antog att det var killarna eller Natacha och hennes vän E...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Translate

Skriv i min gästbok

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Arkiv

Länkar

Senaste inläggen

Sök i bloggen

Besöksstatistik

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards